لزوم تغییر نگاه در ارايه خدمات پس از فروش

12:44 - 03 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۴۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل ایساکو که برای حضور در جلسه هم اندیشی با نمایندگی های مجاز ایران خودرو به اهواز سفر کرده بود گفت: هدف اصلی ما در ایساکو جلب رضایت مشتری است به گونه ای که بتوانیم با ارایه خدمات کیفی و قطعات استاندارد، او را وفادار به شبکه خود کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *