آماده عقد قرارداد با سرمايه گذاران مشتاق خارجي هستيم
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: آماده عقد قرارداد با سرمايه گذاران مشتاق خارجي در صنعت هوانوردي كشور هستيم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش، علي عابدزاده در اجلاس هوانوردي 2016 با بيان اين كه هم اكنون 16 ايرلاين فعال در كشور داريم اظهار داشت: براي پروازهاي كوتاه برد ناوگان هوايي كشور نيازمند 150 فروند هواپيماي داراي 250 صندلي است.
وي با بيان اين كه فقط 9 فروند هواپيماي دوربرد در ناوگان هوايي كشور وجود دارد، افزود: همچنين ناوگان هوايي كشور نيازمند 300 هواپيماي ميان برد هستيم.
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري اظهارداشت: كشور ايران 10 سال آيندده 500 فروند هواپيما نياز دارد كه بايد در اين خصوص به تسهيلات مالي لازم براي خريد اين تعداد هواپيما اشاره كرد.
وي با تاكيد بر اين كه صنعت هوانوردي در ايران تقريبا خصوصي است، گفت: البته بايد سهم بخش خصوصي افزايش يابد و حاكميت، ايمني و امنيت اين صنعت را دنبال كند.
وي با بيان اين كه قيمت بليت پروازها را آزاد كرديم تا ايرلاين ها سودآوري داشته باشند، يادآور شد: در اين بخش نياز است تا شركت هاي ليزينگ براي توسعه ناوگان ايران وارد شوند، دولت در اين حوزه از سرمايه گذاران حمايت مي كند تا ايرلاين ها از نظر عملياتي قوي تر شوند.
معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر اين كه مشتاقانه آماده عقد قرارداد با كمپاني هاي ليزينگ براي توسعه صنعت هستيم، افزود: ايران منابع انساني قوي در اين بخش دارد، ضمن آن كه زيرساخت ها و امكانات تعمير و نگهداري ناوگان در كشور وجود دارد كه بايد با تكيه بر سرمايه گذاري خارجي و داخلي بيشتر شود.
عابدزاده با بيان اين كه ايران به مركز تعمير و نگهداري هواپيما در منطقه تبديل مي شود، گفت: ورود دانش و آموزش در اين بخش براي ما بسيار حياتي است و فناوري ها در بخش صنعت هوانوردي بايد به روز شود.
انتهاي پيام/
وي با بيان اين كه فقط 9 فروند هواپيماي دوربرد در ناوگان هوايي كشور وجود دارد، افزود: همچنين ناوگان هوايي كشور نيازمند 300 هواپيماي ميان برد هستيم.
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري اظهارداشت: كشور ايران 10 سال آيندده 500 فروند هواپيما نياز دارد كه بايد در اين خصوص به تسهيلات مالي لازم براي خريد اين تعداد هواپيما اشاره كرد.
وي با تاكيد بر اين كه صنعت هوانوردي در ايران تقريبا خصوصي است، گفت: البته بايد سهم بخش خصوصي افزايش يابد و حاكميت، ايمني و امنيت اين صنعت را دنبال كند.
وي با بيان اين كه قيمت بليت پروازها را آزاد كرديم تا ايرلاين ها سودآوري داشته باشند، يادآور شد: در اين بخش نياز است تا شركت هاي ليزينگ براي توسعه ناوگان ايران وارد شوند، دولت در اين حوزه از سرمايه گذاران حمايت مي كند تا ايرلاين ها از نظر عملياتي قوي تر شوند.
معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر اين كه مشتاقانه آماده عقد قرارداد با كمپاني هاي ليزينگ براي توسعه صنعت هستيم، افزود: ايران منابع انساني قوي در اين بخش دارد، ضمن آن كه زيرساخت ها و امكانات تعمير و نگهداري ناوگان در كشور وجود دارد كه بايد با تكيه بر سرمايه گذاري خارجي و داخلي بيشتر شود.
عابدزاده با بيان اين كه ايران به مركز تعمير و نگهداري هواپيما در منطقه تبديل مي شود، گفت: ورود دانش و آموزش در اين بخش براي ما بسيار حياتي است و فناوري ها در بخش صنعت هوانوردي بايد به روز شود.
انتهاي پيام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *