هديه نوروزي سايپا يدك به مشتریان سايپا
معاون بازرگاني سايپا يدك از اهداي هديه در اجراي طرح خدمات نوروزي به دارندگان خودروهاي تيبا و پرايد خبر داد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، سيد عباس ميرحسيني با اشاره به اینکه مشتری مداری به عنوان یک رسالت بی منت وظیفه شرکت سایپا یدک می باشد افزود: در اجراي طرح خدمت نوروزي سايپا يدك تمامی دارندگان خودروهاي پرايد و تيبا با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز سايپا مي توانند هديه نوروزي اين شركت شامل تعويض روغن و تعويض فيلتر هوا و فیلتر روغن را با قيمت هاي ويژه نوروزي دريافت نمايند.
ميرحسيني در ادامه افزود : با توجه به اینکه اطمینان و آرامش مشتری در حین سفر جزء سیاست و اهداف همیشگی سازمان خدمات پس از فروش سایپا یدک می باشد، به اهمیت انجام سرویس های دوره ای در نگهداری خودرو با کمترین هزینه و به تبع آن جلوگیری از بروز هزینه های اضافی برای صاحبان خودرو اشاره نمود و اذعان داشت که اين هديه تحت عنوان خدمت نوروزي و با هدف تكريم مشتري و اطمينان خاطر آنان، براي دارندگان خودروهاي پرايد و تيبا در تمامي مدل ها ارائه خواهد شد.
معاون بازرگاني سايپا يدك به دارندگان دو محصول پر فروش سايپا با توجه به نزديكي عيد نوروز و سفرهاي متعددي كه هموطنان با اتومبيل خود خواهند داشت پيشنهاد كرد تا هر چه سریعتر خدمات نوروزي شركت سايپا يدك را از تمامي نمايندگي هاي مجاز سايپا در سراسر كشور دريافت نمايند.
وي در پايان خاطر نشان كرد بازار قطعات یدکی مملو از قطعات تقلبی است که توسط سودا گران این حوزه به صورت کاملا حرفه ای و غیر قابل تشخیص برای مشتریان عزیز جعل و در بازار توزیع گردیده است و از این رو به جهت اطمینان خاطر مشتری وکمک به مشتریان در استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، روغن ، فيلتر هوا و فيلتر روغن هايي كه به همين منظور در نمايندگي ها توزيع شده داراي استانداردهاي لازم شركت سايپا يدك بوده كه منطبق و سازگار با خودروهاي مذكور مي باشد و به اندازه كافي نيز توزيع گرديده است و اميدواريم با توجه به پيش بيني هاي لازم كمبودي در اين محصولات مشاهده نشود .
وی ادامه داد: تمهيدات لازم در نظر گرفته شده تا در صورت كمبود ، در كوتاه ترين زمان ممكن محتويات هديه نوروزي شركت بازرگاني سايپا يدك به نمايندگي ها ارسال شود.
ميرحسيني در ادامه افزود : با توجه به اینکه اطمینان و آرامش مشتری در حین سفر جزء سیاست و اهداف همیشگی سازمان خدمات پس از فروش سایپا یدک می باشد، به اهمیت انجام سرویس های دوره ای در نگهداری خودرو با کمترین هزینه و به تبع آن جلوگیری از بروز هزینه های اضافی برای صاحبان خودرو اشاره نمود و اذعان داشت که اين هديه تحت عنوان خدمت نوروزي و با هدف تكريم مشتري و اطمينان خاطر آنان، براي دارندگان خودروهاي پرايد و تيبا در تمامي مدل ها ارائه خواهد شد.
معاون بازرگاني سايپا يدك به دارندگان دو محصول پر فروش سايپا با توجه به نزديكي عيد نوروز و سفرهاي متعددي كه هموطنان با اتومبيل خود خواهند داشت پيشنهاد كرد تا هر چه سریعتر خدمات نوروزي شركت سايپا يدك را از تمامي نمايندگي هاي مجاز سايپا در سراسر كشور دريافت نمايند.
وي در پايان خاطر نشان كرد بازار قطعات یدکی مملو از قطعات تقلبی است که توسط سودا گران این حوزه به صورت کاملا حرفه ای و غیر قابل تشخیص برای مشتریان عزیز جعل و در بازار توزیع گردیده است و از این رو به جهت اطمینان خاطر مشتری وکمک به مشتریان در استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، روغن ، فيلتر هوا و فيلتر روغن هايي كه به همين منظور در نمايندگي ها توزيع شده داراي استانداردهاي لازم شركت سايپا يدك بوده كه منطبق و سازگار با خودروهاي مذكور مي باشد و به اندازه كافي نيز توزيع گرديده است و اميدواريم با توجه به پيش بيني هاي لازم كمبودي در اين محصولات مشاهده نشود .
وی ادامه داد: تمهيدات لازم در نظر گرفته شده تا در صورت كمبود ، در كوتاه ترين زمان ممكن محتويات هديه نوروزي شركت بازرگاني سايپا يدك به نمايندگي ها ارسال شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *