ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذکور از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری ،مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها بهره مند شوند.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا ،فکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.
هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به این شماره برای گزارش مشکلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.
نظرات بینندگان
سلام این چه وضع قطارهای ایران هست؟ کسانی که سوار قطار می شوند اکثرا خانواده هستند شما که کد ملی و مشخصات هر مسافر رو دارید چرا خانواده ها رو با هم نمی اندازید؟!
مزخرف ترین قطاری بود که تا الان سوار شدم دوساعت فیکس تو سالن سرپا موندن خیلیا
سلام مهماندار و رئیس قطار ۱۳۵ خرمشهر به تهران رفتارشون اصلا با زائرین امام حسین که از اربعین اومدن افتضاح بود و هیچ احترامی سرشون نمیشه به یه حساب داخل کشور اسلامی هستیم
سلام
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
۴۰ روز از ثبت شکایتم گذشته هیچ پاسخی دریافت نکردم با ۵۱۴۹ هم تماس گرفتم
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *