ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن

8:57 - 06 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۵۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
تعداد نظرات: ۸ دیدگاه
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.


یعقوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۸
0
0
سلام این چه وضع قطارهای ایران هست؟ کسانی که سوار قطار می شوند اکثرا خانواده هستند شما که کد ملی و مشخصات هر مسافر رو دارید چرا خانواده ها رو با هم نمی اندازید؟!
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۲
0
0
مزخرف ترین قطاری بود که تا الان سوار شدم دوساعت فیکس تو‌ سالن سرپا موندن خیلیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
0
0
سلام مهماندار و رئیس قطار ۱۳۵ خرمشهر به تهران رفتارشون اصلا با زائرین امام حسین که از اربعین اومدن افتضاح بود و هیچ احترامی سرشون نمیشه به یه حساب داخل کشور اسلامی هستیم
خانم اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
سلام
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
مهسا خرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
0
0
۴۰ روز از ثبت شکایتم گذشته هیچ پاسخی دریافت نکردم با ۵۱۴۹ هم تماس گرفتم
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *