بدترین شرکتهای هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز + تصاویر
شرکتهای هواپیمایی جهان خدمات گوناگونی را برای رضایت مشتریان خود ارائه میدهند.
خبرگزاری میزان -
نه تنها شرکتهای حملونقل بی امکانات و ارزان به خاطر حذف حداقل خدمات (از جمله تنقلات کوچک) در ته این لیست قرار دارند، بلکه اینجا برخی شرکتهای سنتی را نیز مشاهده میکنیم.
به قول یکی از مسافرین هواپیمایی دلتا: پرواز دیگر یک لذت یا ماجراجویی نیست. سفر هوایی تبدیل به یک کار سخت و طاقتفرسا شدهاست.
اینجا لیستی از شرکتهای هواپیمایی را میبینید که نیازمند بیشترین کار بر روی خدماتشان هستند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
منبع: کجارو
به گزارش گروه فضای مجازی ، چه چیز بدتر از یک مسئول بداخلاق در ورودی سوار شدن به هواپیما یا خط تلفنی رسیدگی به شکایات است که هیچ انسانی پاسخگوی آن نیست؟ وقتی در یک پرواز بلند و خسته کننده بین شیکاگو و شهر هوشیمینه هستید، خدمات حین پرواز بسیار مهم و تعیین کننده است.
خدمات حین پرواز فقط مربوط به کیفیت غذا یا فضای جای پای جلوی صندلیها نیست. کیفیت این خدمات به انتخابهای در دسترس سرگرمی، سطح راحتی و نوع رفتار خدمه پرواز نیز بستگی دارد. وقتی این خدمات بد باشند سفر میتواند بسیار زجرآور شود.
چه زمانی که خدمه به شما در تنظیم مانیتور جلوییتان کمک کنند، یا با یک لبخند به شما نوشیدنی تعارف نمایند و چه زمانی که بسته بادام زمینی که هنوز تمام نکردهاید را از دستتان بقاپند یا با ارابه غذا از روی پایتان رد شوند، در هر حال شما با آنها ساعتها در پرواز محبوس هستید. در بهترین پروازها شما به صندلی خود تکیه داده و درحالیکه از خوراکیهای ارائه شده لذت میبرید، یکی از جدیدترین فیلمها را باکیفیت HD تماشا میکنید. در طرف دیگر ماجرا، ممکن است شما در پروازی به اجبار برای تماشای یک فیلم بیکیفیت از سال ۱۹۷۷ گیر افتادهاید یا در حال التماس کردن به خدمه پرواز برای نوشیدن یک لیوان جرعه آب هستید.
خدمات حین پرواز فقط مربوط به کیفیت غذا یا فضای جای پای جلوی صندلیها نیست. کیفیت این خدمات به انتخابهای در دسترس سرگرمی، سطح راحتی و نوع رفتار خدمه پرواز نیز بستگی دارد. وقتی این خدمات بد باشند سفر میتواند بسیار زجرآور شود.
چه زمانی که خدمه به شما در تنظیم مانیتور جلوییتان کمک کنند، یا با یک لبخند به شما نوشیدنی تعارف نمایند و چه زمانی که بسته بادام زمینی که هنوز تمام نکردهاید را از دستتان بقاپند یا با ارابه غذا از روی پایتان رد شوند، در هر حال شما با آنها ساعتها در پرواز محبوس هستید. در بهترین پروازها شما به صندلی خود تکیه داده و درحالیکه از خوراکیهای ارائه شده لذت میبرید، یکی از جدیدترین فیلمها را باکیفیت HD تماشا میکنید. در طرف دیگر ماجرا، ممکن است شما در پروازی به اجبار برای تماشای یک فیلم بیکیفیت از سال ۱۹۷۷ گیر افتادهاید یا در حال التماس کردن به خدمه پرواز برای نوشیدن یک لیوان جرعه آب هستید.
شرکتهای هواپیمایی که در ممیزی سالیانه سفر + فراغت (Travel + Leisure’s annual World’s Best Awards survey)، کمترین امتیازها را به خاطر خدماتشان کسب کردهاند، متهم هستند که اگر زننده و تند نبوده باشند، حداقل بیادبی زیادی از آنها دیده شده و احتمالاً برای اینکار مخارج را تا حد مرگ مشتری کم کردهاند.
نه تنها شرکتهای حملونقل بی امکانات و ارزان به خاطر حذف حداقل خدمات (از جمله تنقلات کوچک) در ته این لیست قرار دارند، بلکه اینجا برخی شرکتهای سنتی را نیز مشاهده میکنیم.
به قول یکی از مسافرین هواپیمایی دلتا: پرواز دیگر یک لذت یا ماجراجویی نیست. سفر هوایی تبدیل به یک کار سخت و طاقتفرسا شدهاست.
اینجا لیستی از شرکتهای هواپیمایی را میبینید که نیازمند بیشترین کار بر روی خدماتشان هستند.
هواپیمایی برلین: بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۷۲،۵۵۸
این شرکت پروازهای ارزان آلمانی به مسافران خدماتی میدهد که توقع دارند: یک بلیط ارزان با خدمات ساده و اولیه.
بر طبق مشاهدات یکی از رای دهندگان: آنها اصرار دارند مردم را مثل سوسیس در هواپیما جای دهند!
این موضوع و البته خدمه پرواز نه چندان دوستانه، باعث شدهاند که هواپیمایی برلین در لیست بدترین ارایه کننده خدمات فرود بیاید.
TAM؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۷۲،۱۴۷
در حالی که به دلیل ادغام با LAN چیزی از عمر حضور هواپیمایی برزیل در آسمان باقی نمانده است، بازماندگان این شرکت هنوز نمیتوانند مشتریها را تحت تأثیر قراردهند. بر طبق گفته (Skytrax) که یک سایت بررسی و رتبهبندی شرکتهای هواپیمایی است، چند تن از مسافرین ناراضی وقتی میخواستند سوار هواپیما شوند، باخدمه پرواز مواجه میشوند که صندلی زیرپاییدار آنها را تصرف کرده بودند!
بر طبق گفته مسافران: به نظر میرسید خدمه پرواز وقتی فهمیدند ما آن صندلیها را رزرو کردهایم و مجبور به جا به جایی هستند، ناراحت شدند!
سرویس نیز بسیار افتضاح گزارش شده: در ابتدای پرواز یک کلوچه پنیر کوچک پخش میشود و در ادامه سفر هیچ اثری از مهمانداران نخواهید یافت.
هواپیمایی مکزیکو؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۷۱،۷۳۳
یکی از مسافرین عصبانی میگوید: شرکت هواپیمایی مکزیکو بدترین خدمات را دارد و بهتر است تعطیل شود!
ما اینقدر هم سخت نمیگیریم ولی شاید بخواهیم شرکت فکری جدی بر روی ارتقاء انتخابهای سرگرمی بکند. یکی از مسافرین میگوید:
نمایشگرهای باز شونده حتی یک بار هم در طول پرواز بین مکزیکو تا نیواورلئان باز نشدند.
وستجت؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۷۰،۸۷۰
شاید شرکت خدمات پرواز ارزان کانادایی بخاطر هدایای کوچک خیریه (معجزه کوچک) که مهمانداران در زمان تعطیلات به پخش آنها متعهد میشوند معروف باشد، اما با تمام شدن فصل تعطیلات، شهرت این شرکت نیز افول میکند. خدمه پرواز دوستنداشتنی کمکی به امتیاز گرفتن شرکت نمیکنند.
یکی از بررسی کنندههای (SkyTrax) میگوید: ما در حالیکه بارها توسط تمامی خدمه شرکت نادیده گرفته شده بودیم، برای ۱۰ دقیقه در کانتر منتظر خدمات ماندیم.
وقتی که وی بالاخره توجه مهماندار را جلب میکند اوضاع بهتر نمیشود: من از نحوهای که با ما رفتار و صحبت شد ناراحت هستم. نمیدانم چقدر سخت است وقتی سوالی میپرسیم، یک پاسخ مهربانانه دریافت کنیم.
هواپیمایی چین؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۶۹،۵۲۴
رفتار سرد و بیادبانه مقصر امتیاز پایین شرکت هواپیمایی چین در جدول ما هستند. یکی از بررسیکنندهها شرح میدهد: رفتار بسیار تند است، خدمه به ندرت لبخند میزنند، به نظر دوستانه نمیرسند و در دسترس نیستند.
دیگر افراد میگویند که خدمات سرگرمی روز به روز جذابت خود را از دست میدهند و حتی بردن غذای خودتان به هواپیما ایدهای خردمندانه است!
هواپیمایی دلتا؛ بخش پروازهای داخلی
امتیاز: ۶۹،۰۳۴
یکی از خوانندههای خشمگین T+L مدعی است: هواپیمایی دلتا شکنجه را به سفر بازگردانده است!
شکایات شامل رنج وسعی از خدمات میشوند. از سیستم سرگرمی قدیمی گرفته تا رفتار خشک و سرد مهمانداران. یکی از مسافرین معتقد است خدمات بد بود چون خدماتی نبود! هیچ جایی نمیشد خدمه پرواز را دید.
هواپیمایی ایبریا؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۶۸،۴۶۸
هواپیمایی ردهبالای اسپانیایی شاید مسافرین را خوب سرگرم کند (هواپیماهای A۳۴۰ و A۶۰۰ این شرکت حتی دوربین متصل به دُم هواپیما دارند تا بهصورت زنده تصویر پرواز را نمایش دهند) اما رفتار نامناسب و غیردوستانه خدمهی پرواز به قیمت کاهش جدی امتیاز این شرکت تمامشده است.
هواپیمایی سان کانتری؛ بخش پروازهای داخلی
امتیاز: ۶۸،۳۳۳
لازم است خدمه پشتیبان پرواز شرکت تلفنهای همراه خود را کنار گذاشته و به مشتریهایشان برسند.
اینها گفتههای یک مسافر در ممیزی (WBA) بود.
متاسفانه تنها افرادی که ارتباطشان وصل بود، خدمه بودند. مگر برای سرنشینان (First class)، مسافرین مجبور بودند برای هر نوع سرگرمی حین پرواز که میخواستند، مبلغی پول پرداخت کنند. حتی میتوانستید تلبتهای کرایهای در آنجا بیابید!
TAP پرتقال؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۶۷،۴۰۷
یک مسافر فرانسوی میگوید: یک معامله خوب که یک معامله بد از آب درآمد!
بلیط ارزانی که او خریده بود برایش یک سیستم سرگرمی باستانی که فقط فیلمهای قدیمی پخش میکند به ارمغان آورده بود و البته خدمه شلخته و ناکارآمد!
وی اضافه میکند: سرویس بسیار ضعیف بود.
آلیتالیا؛ بخش پروازهای بینالمللی
امتیاز: ۶۶،۵۹۱
شاید این هواپیمایی ایتالیایی ننگ رتبه ۱ را به دست نیاورده باشد اما یکی از مسافرین معتقد است خدمات این شرکت در همین حد بد بودند
وی مدعی است: بدترین خدمات کابین اقتصادی که تابهحال دیده و تجربه کردهام. خدمه تقریباً غذا را پرت میکردند و زبالهها را میربودند! آنها حتی یکبار هم در کل کابین قهوه ارائه نکردند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
منبع: کجارو
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *