رونمایی از پیکاپ ژاپنی جدید در ایران +تصاویر
حال قرار است که در نیمه دوم سال ۹۵، شاهد حضور آخرین نسخه از این خودرو در بازار ایران باشیم.
D-MAX نسل دوم که با نام شورولت D-MAX هم به بازار جهانی عرضه شده است، به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر تولید می کند.
امکاناتی نظیر سیستم قفل دیفرانسیل و ضریب دهی گشتاوری، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، دی لایت، کروز کنترل و… در نسل جدید این پیکاپ وجود دارد.
در این مدل موتور به مراتب نسبت به نسل قبل قوی تر شده و مصرف سوخت
کمتری را ثبت می کند.
تقویت شاسی و طراحی جدید باعث شده تا این ژاپنی اصیل
از رقبای دیگر عقب نماند و گاهی از آن ها پیشی بگیرد.
گیربکس شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک برای D-MAX قابل سفارش است.
این
روزها گروه بهمن دو دستگاه از این خودرو را به عنوان نمونه به ایران آورده
تا تست های جاده ای و همگام سازی انجام شود. نمونه سفید رنگ از نوع گیربکس
دنده ای بوده و مدل اتوماتیک آن با رنگ نقره ای، به وسیله پلاک آزمایشی در
جاده های ایران تردد می کند.
به گفته حمیدرضا داود زاده، مدیرعامل بهمن موتور، نسل جدید D-MAX استانداردهای آلایندگی بالایی را پاس می کند و با نسل جدید سوخت دیزل ایرانی هماهنگی دارد.
این روزها نسل اول D-MAX در ایران قیمت ۱۱۸ میلیون تومان را دارد و احتمالا نسل جدید، با کمی اختلاف قیمت به بازار راه پیدا می کند. کیفیت ساخت و مونتاژ گروه بهمن، تامین قطعات قوی، فناوری بالا، ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده تا این خودرو در بازار جهانی محبوب ظاهر شود و با پیکاپ هایی چون تویوتا هایلوکس Revo به راحتی رقابت کند و در نسخه دیزلی، تویوتا را کنار بزند.
با توجه به اینکه ایسوزو D-MAX از هایلوکس حدود ۵۰ میلیون تومان ارزان تر است، با حضور نسل جدید آن، به احتمال زیاد شاهد فروش به مراتب بیشتر این پیکاپ تمام عیار خواهیم بود.
/
:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای
منتشر میشود.