اهتمام جدی در برخورد مناسب با ارباب رجوع/ ارتقاء سطح کیفی امتیازگیری در سیستم سمپ
دهقانی با تاکید بر اهمیت و حساسیت رفتارها در دستگاه قضایی گفت: رعایت نظم و انضباط اداری، برخورد مناسب با ارباب رجوع و پشتکار و جدیت در کارهای محوله بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دهقانی رئیس دادگستری شهرستان کلیبر در جلسه بررسی مشکلات حوزه قضایی این شهرستان کلیبر با اشاره به نزدیک بودن ایام شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و تن از یاران صدیق حضرت امام راحل و هفته قوه قضائیه مشارکت کلیه همکاران را در برنامه های این هفته خواستار شد.
وی برنامه های ابلاغ شده از طریق معاونت آمار و فناوری اطلاعات و مشکلات احتمالی همکاران در این حوزه را بررسی کرد و گفت: حتی المقدور نسبت به تلاش برای انجام کلیه اقدامات پرونده های قضایی با برنامه مدیریت پرونده های قضایی و بدون انجام اقدامات زاید برای کسب امتیاز اقدامات لازم معمول شود.
رئیس دادگستری شهرستان کلیبر همچنین از کارکنان خواست با تلاش مضاعف نسبت به افزایش رتبه شهرستان و به تبع آن رتبه استانی سیستم سمپ اقدامات مؤثرتری بردارند.
دهقانی با توجه به اهمیت و حساسیت رفتارها در دستگاه قضایی، از کارکنان خواست نسبت به برخوردهای صمیمی و خارج از عرف اداری با ارباب رجوع برای پرهیز از بازخوردهای منفی آن در بین مردم حساس باشند.
وی با تشکر از کلیه همکاران به لحاظ پشتکار و رعایت انضباط اداری افزود: با توجه به دخیل بودن کلیه کارهای کارکنان در نظام ارزشیابی سالانه و بررسی تمام رفتارهای اداری نسبت به رعایت نظم و انضباط اداری، در برخورد مناسب با ارباب رجوع و پشتکار و جدیت در کارهای محوله بیش از پیش اهتمام بورزند.
وی برنامه های ابلاغ شده از طریق معاونت آمار و فناوری اطلاعات و مشکلات احتمالی همکاران در این حوزه را بررسی کرد و گفت: حتی المقدور نسبت به تلاش برای انجام کلیه اقدامات پرونده های قضایی با برنامه مدیریت پرونده های قضایی و بدون انجام اقدامات زاید برای کسب امتیاز اقدامات لازم معمول شود.
رئیس دادگستری شهرستان کلیبر همچنین از کارکنان خواست با تلاش مضاعف نسبت به افزایش رتبه شهرستان و به تبع آن رتبه استانی سیستم سمپ اقدامات مؤثرتری بردارند.
دهقانی با توجه به اهمیت و حساسیت رفتارها در دستگاه قضایی، از کارکنان خواست نسبت به برخوردهای صمیمی و خارج از عرف اداری با ارباب رجوع برای پرهیز از بازخوردهای منفی آن در بین مردم حساس باشند.
وی با تشکر از کلیه همکاران به لحاظ پشتکار و رعایت انضباط اداری افزود: با توجه به دخیل بودن کلیه کارهای کارکنان در نظام ارزشیابی سالانه و بررسی تمام رفتارهای اداری نسبت به رعایت نظم و انضباط اداری، در برخورد مناسب با ارباب رجوع و پشتکار و جدیت در کارهای محوله بیش از پیش اهتمام بورزند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *