مضرات چای عطرآگین و افزودنی ها برای سلامتی بدن
می خواهیم در مورد افزودنی ها و مواد شیمیایی که در چای های عطرآگین وجود دارند بیشتر بدانیم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، عضو هیأت رئیسه انجمن ارگانیک ایران با بیان اینکه تبلیغات در سالهای
گذشته انتظار مردم را نسبت به چای باکیفیت تغییر داده است، گفت: عطر زیاد
چای نشاندهنده اسانسهای شیمیایی، ضرر بیشتر و کیفیت پائین آن است.
زوبین امیری در مورد عوارض چای عطردار گفت: در نقاط مختلف دنیا چای عطری خیلی کم مصرف میشود؛ مردم جهان اغلب چای را بنابر ذائقه به طور خالص با اصالتهای مختلف مثل چین، هندوستان، ویتنام، تایوان و غیره استفاده میکنند.
وی با اشاره به اینکه نوع تبلیغات در سالهای گذشته انتظار مردم نسبت به چای باکیفیت را تغییر داده است، افزود:تا دهه 60 هشتاد درصد چایهای تولید شده به مصرف داخلی میرسید . در آن زمان 60 هزار تن چای در سال تولید میشد و امروز این رقم به 20 هزار تن رسیده است، در حالیکه در آن سالها جمعیت ایران 30 میلیون نفر و در حال حاضر 80 میلیون است.
عضو هیأت رئیسه انجمن ارگانیک ایران ادامه داد: از سوی دیگر چایهای بیکیفیت و عطردار وارد بازار شد که بر اساس تبلیغات فراوان انتظار مردم را نسبت به چای باکیفیت تغییر دادند و این تفکر که هر چه عطر چای بیشتر باشد بهتر است را به مردم القا کردند، در حالیکه عطر زیاد چای نشان دهنده اسانسهای شیمیایی و ضرر بیشتر و کیفیت پائین آن است.
امیری خاطر نشان کرد: ذائقه مردم از دهه 60 در مورد چای تغییر کرد و مردم آگاهی خود را به یک چای خوب از دست دادند و زمانی که به مدت زیاد آن را مصرف کردند آن را به عنوان چای خوب پذیرفتند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
زوبین امیری در مورد عوارض چای عطردار گفت: در نقاط مختلف دنیا چای عطری خیلی کم مصرف میشود؛ مردم جهان اغلب چای را بنابر ذائقه به طور خالص با اصالتهای مختلف مثل چین، هندوستان، ویتنام، تایوان و غیره استفاده میکنند.
وی با اشاره به اینکه نوع تبلیغات در سالهای گذشته انتظار مردم نسبت به چای باکیفیت را تغییر داده است، افزود:تا دهه 60 هشتاد درصد چایهای تولید شده به مصرف داخلی میرسید . در آن زمان 60 هزار تن چای در سال تولید میشد و امروز این رقم به 20 هزار تن رسیده است، در حالیکه در آن سالها جمعیت ایران 30 میلیون نفر و در حال حاضر 80 میلیون است.
عضو هیأت رئیسه انجمن ارگانیک ایران ادامه داد: از سوی دیگر چایهای بیکیفیت و عطردار وارد بازار شد که بر اساس تبلیغات فراوان انتظار مردم را نسبت به چای باکیفیت تغییر دادند و این تفکر که هر چه عطر چای بیشتر باشد بهتر است را به مردم القا کردند، در حالیکه عطر زیاد چای نشان دهنده اسانسهای شیمیایی و ضرر بیشتر و کیفیت پائین آن است.
امیری خاطر نشان کرد: ذائقه مردم از دهه 60 در مورد چای تغییر کرد و مردم آگاهی خود را به یک چای خوب از دست دادند و زمانی که به مدت زیاد آن را مصرف کردند آن را به عنوان چای خوب پذیرفتند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *