ایساکو و امداد خودرو به صف شدند/ جرثقیل رایگان، ارائه خدمات با 20 درصد تخفیف
مدیرعامل ایساکو از همراهی خدمات پس از فروش ایران خودرو و شبکه امداد رسانی ایران خودرو با کاروان اربعین حسینی خبر داد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سید رضا حسینی، امروز در نشستی خبری با
بیان اینکه ایساکو به زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین حسینی خدمات
رسانی خواهد کرد، گفت: ایساکو از ۲۶ آبان تا سوم آذر ماه در سه شهر مرزی
شلمچه، چزابه و مهران حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: از آغاز سال ۹۵، همزمان با برنامه ریزی سالیانه شرکت تدابیر لازم این طرح اندیشیده شد و قطعات پر مصرف با ملاک قراردادن طرح سال گذشته، سفارش گذاری، تامین و به نمایندگی های مرزی ارسال شد.
حسینی بیان کرد: حدود ۳۰ نمایندگی مجاز، دو تعمیرگاه صحرایی و ۱۲ فروشگاه مجاز، مراکز عرضه کننده خدمات هستند. همچنین ۱۰۴ اگیپ امدادی شامل خودرو امداد، کانکس، موتور امداد و خودروبر نیز در این طرح حضور خواهند داشت.
مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه نزدیک به ۶۰۰ نفر پرسنل شبکه خدمات و امدادگر در این طرح مشارکت می کنند، اظهار کرد: برای اولین بار دو تعمیرگاه صحرایی وسیع با تجهیزات کامل در پارکینگ های مرزی چزابه و مهران آماده اراءه خدمات به زاءران هستند. همچنین برای اولین بار در کشور عراق نیز ۵ اکیپ امدادی در مسیر کربلا به نجف به دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات خواهند داد.
حسینی افزود: فروشگاه هایی برای قطعات یدکی در نظر گرفته شده که حدود ۲۰ فروشگاه مجهز شده اند.
مدیرعامل ایساک در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر ارائه خدمات به خودروهای غیر ایران خودرویی در این طرح گفت: همکاران ما به مانند سابق در این طرح بزرگ اگر خودرویی حتی غیر از شبکه مشتریان شرکت ایران خودرو هم باشند در حد توان خدمت رسانی خواهند کرد ما توافق مکتوبی که همه شرکتهای خودرویی به مشتریان یکدیگر خدمت رسانی داشته باشند انجام نشده است.
خدمت رسانی با تخفیف 20 درصدی
در همین راستا شهریار سلطانی معاون فنی و مهندسی شرکت ایساکو، در مورد جزئیات طرح بزرگ ایساکو برای زائرین اربعین گفت: خدمت رسانی با جرثقیل به صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد و هرگونه خدمت رسانی در مراکز خدمات پس از فروش با تخفیف 20 درصدی برای مشتریان انجام می شود.
وی تاکید کرد: تجهیز ناوگان امداد و تامین قطعات مورد نیاز بر اساس برنامه ریزی و اطلاعات امدادی سال قبل انجام گرفته و هیچ مشکلی برای تامین قطعه و خدمت رسانی در این طرح بزرگ وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: از آغاز سال ۹۵، همزمان با برنامه ریزی سالیانه شرکت تدابیر لازم این طرح اندیشیده شد و قطعات پر مصرف با ملاک قراردادن طرح سال گذشته، سفارش گذاری، تامین و به نمایندگی های مرزی ارسال شد.
حسینی بیان کرد: حدود ۳۰ نمایندگی مجاز، دو تعمیرگاه صحرایی و ۱۲ فروشگاه مجاز، مراکز عرضه کننده خدمات هستند. همچنین ۱۰۴ اگیپ امدادی شامل خودرو امداد، کانکس، موتور امداد و خودروبر نیز در این طرح حضور خواهند داشت.
مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه نزدیک به ۶۰۰ نفر پرسنل شبکه خدمات و امدادگر در این طرح مشارکت می کنند، اظهار کرد: برای اولین بار دو تعمیرگاه صحرایی وسیع با تجهیزات کامل در پارکینگ های مرزی چزابه و مهران آماده اراءه خدمات به زاءران هستند. همچنین برای اولین بار در کشور عراق نیز ۵ اکیپ امدادی در مسیر کربلا به نجف به دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات خواهند داد.
حسینی افزود: فروشگاه هایی برای قطعات یدکی در نظر گرفته شده که حدود ۲۰ فروشگاه مجهز شده اند.
مدیرعامل ایساک در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر ارائه خدمات به خودروهای غیر ایران خودرویی در این طرح گفت: همکاران ما به مانند سابق در این طرح بزرگ اگر خودرویی حتی غیر از شبکه مشتریان شرکت ایران خودرو هم باشند در حد توان خدمت رسانی خواهند کرد ما توافق مکتوبی که همه شرکتهای خودرویی به مشتریان یکدیگر خدمت رسانی داشته باشند انجام نشده است.
ریسک بالای امدادهای متفرقه
مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: استفاده از خدمات امدادی متفرقه ریسک بسیار بالایی برای مشتریان دارد.
شهرام
صالحی، در ادامه این نشست، در پاسخ به اینکه آیا فکری برای مراکز امدادی
متفرقه که به شدت در حال رشد است یا خیر؟ بیان کرد: اقدام نخست ما بالا
بردن سطح کیفیت و سرعت خدمات امدادی خودمان است که اینگونه مردم خودشان می
توانند مراکز امدادی را به درستی انتخاب کنند.
وی ادامه داد: اقدام دیگر ما هماهنگی با نهادهای مجوز دهنده به مراکز متفرقه
امدادی است. ضمن اینکه مردم باید بدانند که دریافت خدمات از این مراکز ریسک
بسیار بالایی دارد.
خدمت رسانی با تخفیف 20 درصدی
در همین راستا شهریار سلطانی معاون فنی و مهندسی شرکت ایساکو، در مورد جزئیات طرح بزرگ ایساکو برای زائرین اربعین گفت: خدمت رسانی با جرثقیل به صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد و هرگونه خدمت رسانی در مراکز خدمات پس از فروش با تخفیف 20 درصدی برای مشتریان انجام می شود.
وی تاکید کرد: تجهیز ناوگان امداد و تامین قطعات مورد نیاز بر اساس برنامه ریزی و اطلاعات امدادی سال قبل انجام گرفته و هیچ مشکلی برای تامین قطعه و خدمت رسانی در این طرح بزرگ وجود نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
لطفان امدادهای متفرقه را از جاده ها دور کنید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *