آمادگی مترو تهران برای حمایت از كالاهای ایرانی در اتاق های مادر و كودک
به گزارش گروه جامعه ، عبدالله پور با اشاره به هدف گذاری مترو در حمایت از تولید ملی و ترویج این فرهنگ در میان مردم اظهار داشت: اتاق های مادر و كودك ایستگاه های مترو محل مناسبی برای تبلیغ تولیدكنندگان داخلی وسایل غذایی و بهداشتی كودكان است زیرا مسافران زیادی در طول روز در این اتاق ها تردد دارند و می توانند كیفیت تولیدات داخلی را محك بزنند.
وی ادامه داد: در همین راستا شركت بهره برداری مترو تهران در نظر دارد تا با استفاده از تولیدات داخلی در زمینه محصولات غذایی و بهداشتی كودكان در اتاق های مادر و كودك، زمینه را برای تبلیغ رایگان این محصولات برای مسافران و مصرف كنندگان فراهم آورد.
قائم مقام مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران از تولیدكنندگان داخلی در زمینه محصولات غذایی و بهداشتی كودكان خواست تا با عرضه آخرین دستاوردهای خود به اتاق های مادر و كودك هم در جهت ارائه خدمات به مسافران سهیم شده و هم از تبلیغ رایگان محصولات خود در میان مردم بهره مند شوند.
عبدالله پور ضمن تاكید بر ترویج فرهنگ فرزندآوری و مسئولیت بزرگ مسئولان در رابطه با ترویج این فرهنگ اظهار داشت: وظیفه همه ماست تا امكانات رفاهی برای زنان شاغل و مادرانی كه در مكان های عمومی رفت و آمد دارند را فراهم و تسهیل كنیم تا به شعار فرزندآوری در جامعه جامه عمل بپوشانیم.