تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع باید سرلوحه کار شورای حل اختلاف قرار گیرد

2:30 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شیبانی گفت: شورای حل اختلاف مجموعه ای قضایی و عدالتی است وکارکنان شورا باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده به گونه‌ای که حتی اگر حق با مراجع کننده نباشد سعی کنند با رفتار و گفتار خوب او را راهنمایی کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *