سال سخت خودرویی ها در حوزه فروش/ امسال عیار مدیران بازاریابی سنجیده می شود

9:16 - 20 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۴۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
امسال را می توان یکی از سخت ترین سالهای خودرویی ها در عرصه فروش نامید چرا که در کنار فروشهای اقساطی چند سال اخیر و تغییر عادت مشتریان خودرو، حالا با تنوع محصولات کار برای بخش فروش خودرویی ها سخت تر از گذشته می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *