با این ۷ روش از شرکت‌های هواپیمایی شکایت کنید

10:35 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
ماجرای تاخیر پرواز ها و برخی دیگر از مشکلات  در  جریان سفر های هوایی از یک سو و تعهد نداشتن شرکت های هواپیمایی در زمینه رعایت حقوق مسافر از سوی دیگر قصه ای است که سر دراز دارد و هر چه رسانه ها گفته اند، تغییری در راستای بهبود آن دیده نمی شود.


واقعی محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
0
با سلام و احترام
مدیریت محترم شرکت زاگرس
به آگاهی میرساند پرسنل شما در گیت تحویل بار و ارائه کارت پرواز در بعضی موارد بسیار بی ادبی با مشتری برخورد می نمایند چندین بار این مورد از پرسنل گیت مشاهده شده است در تاریخ 1402/5/29 پرواز تهران به اهواز پرواز ساعت 17 شرکت زاگرس شماره پرواز 4021 گیت ارائه کارت پرواز خانمی بسیار بی تربیت و خشن در زمان حضور ما حداقل با سه نفر بحث و گفتگو کرد بعنوان مثال بار میگفت بروید بسته بندی کنید و مسافر هزینه بسته بندی میداد و می گفت به چند دلیل بار تحویل نمیگیرم اگر نمیخواستی تحویل بگیری چرا گفتی بسته بندی کنند و با مشتری بحث میکرد که اگر از هر ارگانی که هستید من از شما تحویل نمیگیرم ایشان بسیار خشن هستند برخلاف چهره مظلومشان ، اگر ایشان قانون اجرا میکنند آوردن اسم ارگان ها که من نمیگیرم دلیلی ندارد بهتر است آموزش برایشان بگذارید و بنده معترض شدم گفتند چون شما گفتیذد من آدم میکنید در همان روز که ایشان کارت پرواز دادند دوربین ها را چک کنید ببینید همچین حرفی از یک آقا گفته شده است . ضمن اینکه مجددا با یک خانم دیگری هم به بحث ایستادند و حراست آمد بهشون تذکر داد که بحث نکنید این خانم ظاهرا مشکل دارند لطفاً بدون اینکه آسیب کاری دیده شود با ایشان یک صحبت دوستانه بفرمائید و بگویید کمی با متانت و مودب تر با مردم صحبت کنند مردم دیدگاه شان نصبت به شرکت زاگرس بد میشود
تشکر و سپاسگزارم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *