نیسان رتبه اول رضایت مشتریان در فروش را کسب کرد
براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کرد. این ارزیابی در بازه زمانی تابستان ۹۶ و با حضور تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو (شامل واردکننده و تولیدکننده) انجام شد.
در این مطالعه، شاخصهای مختلفی در فرایند فروش از خریداران مورد سنجش قرار گرفت که شامل اطلاعرسانی و پاسخگویی، توجه به خواستههای مشتری، هزینه و زمان صرف شده در فرایند فروش و تحویل خودرو میشد. با توجه به تمامی این شاخصها، شرکت جهان نوین آریا بهعنوان شرکت برتر معرفی شد.
در این مطالعه، شاخصهای مختلفی در فرایند فروش از خریداران مورد سنجش قرار گرفت که شامل اطلاعرسانی و پاسخگویی، توجه به خواستههای مشتری، هزینه و زمان صرف شده در فرایند فروش و تحویل خودرو میشد. با توجه به تمامی این شاخصها، شرکت جهان نوین آریا بهعنوان شرکت برتر معرفی شد.
همچنین در شاخص نحوه اطلاعرسانی و پاسخگویی، که شامل برخورد با مشتری، نحوه اطلاعرسانی و سهولت در روشهای خرید میشود، این شرکت با اختلاف بسیار زیاد در جایگاهی بالاتر از تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو در ایران قرار گرفت.
گفتنیست شرکت جهان نوین آریا، در کمتر از یکسال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتیها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتریمداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبانها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل تحویل بهموقع خودرو، شمارهگذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با شعار «تحویل ناب»، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرسسرویس» و سرویس در محل (Home Service) نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *