رسیدگی به مشکلات مربوط به کارت بلیت مترو و اتوبوس

12:31 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۲۸
تعداد نظرات: ۵ دیدگاه
رسیدگی به مشکلات مربوط به کارت بلیت مترو و اتوبوس
دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) از روند فروش بلیت بازدید و صحبت‌های مردم در این خصوص را شنیدند.

مائده
|
Switzerland
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۴
0
0
سلام ببخشید کارت اتوبوسم را شارژ کردم و موقع زدن نامعتبر نشان داد
علت ان چیست؟
الیاس نوابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
0
0
سلام
کارت شهروندی بنده سوخته چه کنم تا مجددا فعال بشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
0
کارت بلیت دانش آموزی دخترم رو در دفتر خدمات الکترونیک با پرداخت۱۵۰
هزار تومان شارژ کردم قرار بود۳۰۰
هزار تومن شارژ بشه ولی اصلا شارژ نشده
به دفترمذکور مراجعه کردم میگن ما شارژ کردیم به ما مربوط نمیشه
لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
سلام
با شارژکردن کارت بلیط مترو از طریق سایت تهران من، هنگام استفاده روی گیت مترو عدم موجودی میزنه. لطفا راهنمایی کنید مشکل رو چه جوری باید حل کرد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
0
سلام
من از طریق نرم‌افزار شهرمن کارت بلیت رو شارژ کردم پیامک تایید هم اومد ولی هنگام استفاده از کارت عدم موجودی میزنه
از چه طریقی باید پیگیری کنم؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *