تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی تلهای برای مشتریان بانکها
سواستفاده از نام و نشان بانکها و موسسات اعتباری در تبلیغات اعطای وام، روشی برای جذب مخاطب و کلاهبرداری است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش بانک مرکزی، تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی تلهای برای مشتریان بانکها به حساب میآید که با هدف پولشویی یا کلاهبرداری انتشار مییابند. متأسفانه در این تبلیغات از نام و نشان بانکها و شبکه بانکی سوءاستفاده میشود؛ لذا متقاضیان دریافت تسهیلات ضروری است از مجاری رسمی همچون وب سایت بانکها، اطلاعات لازم درمورد تسهیلات را جویا شوند.
آنچه در ادامه میبینید، حاوی توضیحاتی درمورد ترفندهای کلاهبرداران در قالب تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی و معرفی راههای مقابله با این تبلیغات است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *