پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از ۷۸ هزار نفر
۷۸ هزار و ۴۴۰ تماس از درگاههای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی (CRM) با سازمان تامین اجتماعی در بهمن ماه برقرار شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، تماسهای حاصل شده با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی، از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ و بخش حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی پاسخ داده می شود.
تماسهای برقرار شده با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در بهمن سال جاری نسبت به ماه گذشته بیانگر رشد ۲۷.۹۰ درصدی است.
با توجه به توزیع بسته حمایتی دولت به مستمری بگیران و بیمه شدگان، تماسهای برقرار شده با درگاههای ارتباطی این مرکز در ماههای دی و بهمن سال جاری رشد بالایی داشته است. ۹۱.۴۸ درصد تماسها در ماه بهمن مربوط به سبد حمایتی دولت است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *