بخشایش: رابطه بین کتاب و فضای تبلیغاتی دچار ناهماهنگی شده

15:00 - 23 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۲۸۲
نویسنده کتاب «انقلاب روبه جلو» گفت: نویسندگان کتب ارزشی در این دوره تلاش کردند تا رسالت خود را تداوم دهند و مسیر مناسب را همچنان در پیش بگیرند اما عدم تبلیغات سبب شده رسالت نگارش کتاب در همان مرحله اول ابتر باقی بماند و در معرفی کتاب‌های ارزشی و دفاع مقدس ناتوان شویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *