توسعه مدارس هئیت امنایی و ابهام در عدالت آموزشی

14:20 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۹۱۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدارس «هیئت امنایی»؛ آنچه از عنوان این مدارس بر می‌آید یادآور شیوه‌ای مدیریتی بر مبنای مشارکت دادن جمعی از افراد تحت عنوان هیئت امنای مدرسه، با هدف بهبود عملکردهای آموزشی است اما آنچه در واقعیت با آن رو به رو هستیم دریافت وجه تحت این عنوان و با استدلال افزیش و بهبود امکانات آموزشی است که با اصل سی ام قانون اساسی کشور مغایرت دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *