محاسبه سریع جمع سلولها در اکسل
خبرگزاری میزان - قصد داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلولها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما آموزش دهیم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی خبر گزاری میزان، در صورتی که با نرمافزار Microsoft
Office آشنایی دارید حتماً میدانید که جهت جمع زدن اعداد داخل دو یا چند
سلول بایستی از فرمول SUM استفاده کرد. اما هر بار تایپ نمودن این فرمول
جهت انجام عمل جمع ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. در این آموزش قصد
داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلولها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده
از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو نماییم.
بدین منظور:
ابتدا سلولی که قصد دارید نتیجه عمل جمع در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلولهایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.
/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
بدین منظور:
ابتدا سلولی که قصد دارید نتیجه عمل جمع در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلولهایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.
/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *