تخصصگرایی، بهرهمندی و اثرگذاری بیشتر علت تجزیه نمایشگاه ساختمان
خبرگزاری میزان - مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت گفت: تجزیه نمایشگاه صنعت ساختمان در راستای تخصصگرایی، بهرهمندی و اثرگذاری نمایشگاه برای غرفهداران و بازدیدکنندگان اتخاذ شده است و قطعا منجر به گسترش کمی و کیفی غرفهها و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان میشود.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ، مجید شاه حسینی با اشاره به اینکه این تصمیم با پیشنهاد سازمان توسعه تجارت و موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان امر به علت گستردگی حوزه صنعت ساختمان و در راستای تخصص کردن این نمایشگاه و افزایش اثربخشی آن به این نتیجه جمعی و عقلایی رسیدند که نمایشگاه صنعت ساختمان از تقویم نمایشگاهی کشور خارج شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاههای متعدد در طول سال با موضوعات در و پنجره، حمام و سونا، کاشی و سرامیک، تاسیسات و آسانسور و... اظهار داشت: حضور بنگاههای مربوطه در نمایشگاههای تخصصی اثرگذاری بیشتری در توسعه صنعت ساختمان دارد و ضمن اینکه از موازیکاری جلوگیری میکند، طیف بیشتری از مخاطبان را بهرهمند خواهد ساخت.
وی با اشاره به سابقه تخصصی کردن برخی دیگر از نمایشگاههای بین المللی در ایران و جهان تاکید کرد: موضوع تجزیه نمایشگاههای بزرگ پیش از این نیز در مورد نمایشگاه بازرگانی تهران انجام شد که بیش از 20 دوره سابقه برگزاری داشت؛ از سوی دیگر در سایر کشورها نیز صنعت نمایشگاهی به این سمت حرکت میکند و مسئولان امر تلاش میکنند نمایشگاهها به مرور تخصصیتر شوند.
مدیرکل دفتر ترویج امور تجارت یادآور شد: در طول سال نمایشگاههای تخصصی زیادی برگزار میشود که منشعب از صنعت ساختمان است، از این رو با اتخاذ این تصمیم، بنگاههای متقاضی از سال آینده میتوانند با شرکت در نمایشگاههای تخصصی مربوطه محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند که این اقدام در افزایش کمی و کیفی سطح نمایشگاهها نیز تاثیرگذار است.
شایان ذکر است که در سال بیش از 15 نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت ساختمان برگزار میشود که نمایشگاه آسانسور، رنگ و رزین، صنایع سرمایشی و گرمایشی، معماری و خانه مدرن، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، قیر و آسفالت و سیمان و بتون از جمله آنها است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاههای متعدد در طول سال با موضوعات در و پنجره، حمام و سونا، کاشی و سرامیک، تاسیسات و آسانسور و... اظهار داشت: حضور بنگاههای مربوطه در نمایشگاههای تخصصی اثرگذاری بیشتری در توسعه صنعت ساختمان دارد و ضمن اینکه از موازیکاری جلوگیری میکند، طیف بیشتری از مخاطبان را بهرهمند خواهد ساخت.
وی با اشاره به سابقه تخصصی کردن برخی دیگر از نمایشگاههای بین المللی در ایران و جهان تاکید کرد: موضوع تجزیه نمایشگاههای بزرگ پیش از این نیز در مورد نمایشگاه بازرگانی تهران انجام شد که بیش از 20 دوره سابقه برگزاری داشت؛ از سوی دیگر در سایر کشورها نیز صنعت نمایشگاهی به این سمت حرکت میکند و مسئولان امر تلاش میکنند نمایشگاهها به مرور تخصصیتر شوند.
مدیرکل دفتر ترویج امور تجارت یادآور شد: در طول سال نمایشگاههای تخصصی زیادی برگزار میشود که منشعب از صنعت ساختمان است، از این رو با اتخاذ این تصمیم، بنگاههای متقاضی از سال آینده میتوانند با شرکت در نمایشگاههای تخصصی مربوطه محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند که این اقدام در افزایش کمی و کیفی سطح نمایشگاهها نیز تاثیرگذار است.
شایان ذکر است که در سال بیش از 15 نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت ساختمان برگزار میشود که نمایشگاه آسانسور، رنگ و رزین، صنایع سرمایشی و گرمایشی، معماری و خانه مدرن، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، قیر و آسفالت و سیمان و بتون از جمله آنها است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *