مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار: ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو ایده‌های جدید است

10:52 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۶۵
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار: ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو ایده‌های جدید است
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو به کارگیری ایده‌های جدید و تاثیرگذار است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *