مسافر پرحاشیه نقل قول اولیه خود را اصلاح کرد/ اسنپ، از شکایت صرفنظر کرد
شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرفنظر میکند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیهای "بابت جریحهدار شدن احساسات عمومی از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد."
در ادامه اطلاعیه این شرکت همچنین اعلام شده که "بهرغم اینکه نقلقول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از او خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرفنظر میکند."
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *